menuordersearch
baanaa.ir

خدمات گارانتی فروشگاه اینترنتی بانا ,

(3)
(0)
خدمات گارانتی

از اینکه فروشگاه آنلاین بانا را برای خرید انتخاب کرده اید سپاسگزاریم
 

بانا بر خلاف سایر سایت های فروشگاهی اینترنتی خود اقدام به گارانتی محصولات ارائه شده در سایت مینماید. مزیت این روش عدم سردرگمی مشتری و جبران نگرانی های آتی از خدمات گارانتی ارائه شده نامعتبر است که متاسفانه در 99 درصد مواقع علیرغم ادعاهای فروشندگان به ضرر مشتری تمام میشود. شما با خرید از فروشگاه بانا ضمن اطمینان از تعهد ما ازخدمات پس از فروش  محصولات بهره مند خواهید شد. " ضمانتنامه بانا سرویس " به عنوان چتر حمایتی در خدمت مشتریان گرامی مبی باشد.

این اطمینان را به خریداران می دهیم با خرید از بانا معامله خاتمه نخواهد یافت و چنانچه از خدمات ضمانتنامه ای این واحد فروشگاهی استفاده میکنید تا پایان مهلت گارانتی در کنار شما خواهیم بود. پر واضح است ارائه اجناس اصلی ( اورجینال ) یک روش ایمین برای جلوگیری از خسارت احتمالی برای بانا و خریداران می باشد. لازم به یاد آوریست فروش کالاهای اصلی و برندهای معتبر بازار یک سیاست پیشگیرانه اقتصادی می باشد چنانکه برند های معتبر روز دنیا از سطح کیفی بسیار بالایی نسبت به سایر محصولات بازار برخوردارند و احتمال نواقص فنی در آنها چیزی نزدیک به صفر است.

 

مدارک مورد نیاز جهت بهره مندی از گارانتی:

1 - اصل کارت گارانتی
2 - جعبه دستگاه

3- باقی ماندن مهلت گارانتی

 

توضیحات بیشتر:

 

- محصولات بانا مطابق قوانین و شرایط قید شده در این کارت شامل گارانتی میباشد

- به دلیل وضع تحریم های بین المللی علیه ایران تامین قطعات محصولات با دشواری هایی مواجه است. در خصوص مدت زمان تعمیر و تحویل کالا تعهدی برای بانا تا تامین قطعه وجود ندارد

- ارائه اصل کارت گارانتی جهت برخورداری از خدمات گارانتی الزامی میباشد

- گارانتی بانا سرویس محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است

- آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی می‌باشد

- انتقال دستگاه به مرکز خدمات گارانتی و برگشت آن برعهده خریدار است

- تعداد پیکسل سوخته در تلوزیون ها کمتر از 3 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و اگراز 3 عدد تجاور کرد شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود

- دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد

- مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می‌باشد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نا مناسب  بعهده فرستنده می‌باشد

- گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است
- صدمات ناشی از حمل و نقل، استفاده غلط، نوسانات برق يا حوادث طبیعی یا هر مورد استفاده یا کاربرد دیگر که در دفترچه راهنمای کالا قید نشده باشد موجب ابطال گارانتی میشود
- کلیه جزئیات کالا در کارت گارانتی شامل شماره سریال / نام / مدل / تاریخ اعتبار با مندرجات ذکر شده بر روی دستگاه مطابقت داشته باشد
- بانا از پذیرش دستگاههای که کارت گارانتی انها مخدوش یا ناقص میباشد معذور است
- حوادث غیر مترقبه و قوه قهریه و اتش سوزی تحت پوشش ضمانتنامه نمیباشد

- نصب در محل های غیر استاندارد و محل هایی که دستگاه در معرض مواد شیمیایی اسیدی و غیره قرار دارد شامل ضمانتنامه نمیشود

- وسایل مصرفی و تجهیزات جانبی، تزئینی، بدنه و قاب و لاستیک دور درب ها و دستگیره جاپودری شلنگ محفظه نمگ سبد طرفها و ابفشان ها 
- ضمانتنامه حداکثر تا تاریخ مندرج در کارت معتبر میباشد
- لطفا توجه داشته باشید که مراکز سرویس هیچگونه مسئولیتی در قبال حمل دستکاه خراب به تعمیرگاه یا تحویل آن در محل به مشتری ندارد